Piesa zilei

luni, 1 iunie 2009

Epilogul volanelor

Tocmai s-a incheiat cea de-a doua vizita a dlui Kraatz de cand sunt eu aici. Am stat de vorba mult cu el. Am aflat ca a fost unul dintre cei care introduceau Biblii in Romania in perioada comunismului in masini modificate, ca a fost misionar in Africa si ca momentan stie ca locul lui este sa lucreze cu Romania, sa le spuna celor de aici despre Hristos.

A gasit cuvinte de incurajare si indemnuri de a nu ascunde lumina lui Dumnezeu fata de cei de aici. Vineri am plecat de la birou inaintea lui, iar el a plecat duminica inapoi in Germania. Azi de dimineata insa am gasit pe monitorul meu un biletel in plus fata de cele ale mele cu diverse remindere. Si pe coada lui scria iesi afara dumneata! J Iesi afara din carapace! Bine… cu alte cuvinte: “1 Petru 2:9-10 Iti doresc binecuvantarea bogata a lui Dumnezeu. Pe curand. Cu drag, Hans-Jürgen Kraatz”

In 1 Petru 2:9-10 scrie: Voi însă sunteţi o seminţie aleasă, o preoţie împărătească, un neam sfânt, un popor, pe care Dumnezeu Şi l-a câştigat ca să fie al Lui, ca să vestiţi puterile minunate ale Celui ce v-a chemat din întuneric la lumina Sa minunată; pe voi, care odinioară nu eraţi un popor, dar acum sunteţi poporul lui Dumnezeu; pe voi, care nu căpătaserăţi îndurare, dar acum aţi căpătat îndurare.

Asta nu pentru meritul nostru insa, ci pentru ca asa a vrut El. Sunt constienta ca nu as fi nimic daca nu ar fi El, ca acum probabil as fi fost… departe de ce am devenit si ca sunt asa doar pentru ca El a lucrat in mine.

Si inca ceva legat de volan, ca sa nu ma intelegeti gresit. E o comparatie care merge pana la un anumit punct. Nu inseamna ca eu nu mai am nimic de facut, ca stau cu mainile in san si astept sa pice para malaiata in gura lui natafleata (a trecut cam multa vreme de cand nu am mai folosit expresia asta – oare se imputineaza natafletii? :)) ) Partea mea de lupta ramane valabila doar ca nu mai lupt singura. Text poetic but how true… “Şi tot astfel şi Duhul ne ajută în slăbiciunea noastră: căci nu ştim cum trebuie să ne rugăm. Dar însuşi Duhul mijloceşte pentru noi cu suspine negrăite.”

4 comentarii:

Strumfy spunea...

lol ...interesant ..ne aducea biblii pe ascuns precum le aducea africanilor orez.
E oare ceva in neregula cu poporul asta de tot timpul asteapta la altii sa-l ,,salveze,, ? Probabil ca ne va salva asa cum ne-a salvat si comunismul, mai inainte Garda de Fier si tot asa..corect ? :)

BeznaWarrior spunea...

Strumfy, esti o bestie creatza...si o stii si tu..Chiar si eu o stiu :))
PS A trebuit sa iau eu atitudine ca Lari stii ca nu injura asa ca mi-am asumat rolul de guarding-pitbull al blogului...Voi veni cat de curand in aeropoarta sa-ti dau capace...Vom vedea si cate..Ai vreun numar care-ti poarta noroc?si care se divide cu 1397?

Anonim spunea...

cum suna "ne-a castigat".. a fost o vreme cand m-ar fi deranjat.. da ce-s eu? vreau sa aleg, nu sa fiu castigata la loto! dar sa fii castigat ca sa vii de la intuneric la lumina si ca sa raspandesti lumina, chiar ca te scoate din carapace! actiune, Lari! nu stiu nici un alt rost pentru care sa merite sa traiesti..

Larisa Gligor spunea...

Multumesc Bezna si Mari si multumesc si Strumfe!

Mari, asa ca-i fain sa fii castigat(a)? Chit ca suna aiurea in urechile altora... Ma bucur de actiunea ce se petrece acum in jurul tau! Domnul sa fie laudat pentru asta! :) Si ma bucur sa aflu ce s-a petrecut personal cu tine! Tot asa si nu o sa mai incapa :))

Bezna, intr-adevar nu injur. Vezi ca stii? Nici tu nu e nevoie, dar capace tot merita :))
Observa ca si aici sunt personale experientele. Nu am ce face doar cu doctrine... Ar fi o super faza (ca sa citez pe... colega? ta?) sa le iei ca atare.

Strumfy, multumesc pentru ca pot sa si raspund. Nu am cerut sa fim salvati!
Cred ca exista si oameni care fac pur si simplu bine, fara sa li se ceara ajutorul. Nu este o masca pe care o poarta si nu o fac pentru propria lor ridicare in slavi. Imi pare rau ca nu cunosti astfel de oameni. E trist. Ti-as dori!
Cred ca te cramponezi un pic in cliseele politice enuntate de altii. Da-le drumul si vezi ce se intampla.