Piesa zilei

joi, 22 aprilie 2010

3 dolari

D. A. Carson isi incepe comentariul la cartea Filipeni astfel:

“As dori sa cumpar Evanghelie* in valoare de 3 dolari, va rog. Nu prea multa, dar suficienta ca sa ma faca fericit, dar nu asa de multa incat sa devin dependent. Nu asa de multa incat sa urasc lacomia si pofta. Cu siguranta nu asa de multa incat sa incep sa-mi iubesc dusmanii, sa pretuiesc lepadarea de sine si sa-mi doresc sa devin misionar intr-o cultura straina. Vreau extaz, dar nu pocainta; vreau transcendenta, dar nu transformare. As vrea sa fiu pretuit de niste oameni cumsecade, iertatori, cu vederi largi, dar eu insumi nu vreau sa iubesc pe cei din alte etnii – mai ales pe cei care miros. Vreau suficienta Evanghelie incat sa dea familiei mele siguranta, sa-i faca pe copiii mei binecrescuti, dar nu asa de multa incat sa-mi redirectioneze ambitiile sau sa-mi creasca darnicia prea mult. As dori sa cumpar Evanghelie in valoare de 3 dolari va rog…”

*n.e. < gr. evangelion, veste buna - aici, a mantuirii prin Hristos

No further comment.

2 comentarii:

BeznaWarrior spunea...

Una de 3 dolari si 50 de centi as vrea si eu....

Larisa Gligor spunea...

Ce doresti in plus pentru cei 50 de centi? :)